Monday, August 23, 2010

Putut yang terlebih

Posted by Iza Faizah at 11:35 PM
Puasa ni kucing aku pun puasa sama.
Sahur makan,buka puasa pun makan.
tengahari semua malas.
sama la dengan tuan.

Jun jun ni buat malu sajala.
Kurus macam tak kena bagi makan.
padahal tamtam bukan main sihat walafiat.

si kurus pura2 comel dalam beg

so aku pun bagi makan ubat yang dah lama tak bagi diorang makan.
brewer's yeast..
vitamin untuk kucing.
oh..aku sangat suka vitamin ni.
konfem kuat makan then bulu cantik.
untuk kucing k walaupun bunyi macam aku yang makan. T_T

aku beli rm36.50, kitty house (agak2),1b.

dia dalam bentuk pil besar2
so kalau nak bagi makan kasi hancur dulu
letak dalam tisu pastu tumbuk la guna ehemmm..lesung ke antan?lupa
pastu tabur dalam makanan

tapi aku rasa macam nak nangis hari tu
series aku tak sangka
pil dia besar tau..
macam ni..

agak besar la kan?

pastu kakak aku cuba bagi jun jun makan macam tu je
tapi agak la kan..takkan dia nak makan
pastu letak atas lantai
dekat putut..
then aku lalu sebelah putut tiba2 pil tu hilang
dia makan ok
aku tak percaya ni
cari la manatau dia sepak ke apa
so kakak aku bg sekali lagi atas tangan dia
dia terus masuk mulut tak kunyah pun
kau biar betul pututttt..
2 biji telan pastu dia boleh rileks je.
starring la kan..
aku cukup kagum.
aku bangga ada putut..ngehh

Hero2 hindustan~

kagum tak korang?
ehehehe..

0 comments:

 

Epal Itu Hijau Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea