Wednesday, August 25, 2010

boringness

Posted by Iza Faizah at 12:25 AM
aku dapat offer job
masalah dia workplace ranau
ceh..cakap orang ranau kan apa masalah.
masalah dia..aku kalau duduk ranau, aku sama dengan tamtam
makan makan makan
bukanla rumah aku mama masak tak sedap kan
mama is th best chef
tapi rumah aku 4 orang sajeee
nak makan makan,taknak makan tidur
nak makan pun takla semangat mana sebab sikit kan orang

kalau dekat ranau
kau cakap nak diet konfem nenek marah
so malam2 pandai la turun dapur konon nak minum kan
minum tu memang la lepas tu duduk depan meja
atas meja banyak makanan
rasa macam membazir la tak makan kan
lagipun sedap dan lagipun ada kawan makan
lagila semangat nak makan
tengok,dah macam pantun.
so apa lagi makan la..
lepas tu besok komplen
perutla..
selulit bebas la..
tak sedar diri kan
dah bertahun2 nak diet
diet la juga tapi end up hujung tahun konfem byk kenduri2
masa kenduri lagila tak ingat dunia
so macam mana nak kurus.

tapi aku amat gembira kalau dekat ranau
makanan walaupun menggemukkan tapi mengeratkan silaturahim
makanan memang menggembirakan
makanan tak pernah menipu
apakah..

so aku tengah fikir nak terima atau tak job tu..

oh,konvo dah ada date.
11 Oktober 2010 sidang pagi
semua orang rasa tak bestla
apesal tak 10.10.10 kan
tapi tak apala,
hope ada sesuatu yang best untuk diingati 10-10-10 tu
tak sabar ok
hati macam nak laju je
kalau ada fast forward button nak picit sikit
series aku rindu nak belajar
tu lah..masa belajar hari tu bukan main lagi nak habis kan
normal la tu..

aku insyallah dapat 1st degree masa umur 22 tahun..
oh,macam nak bangga kan?
orang konvo 20-21 pun ada
tapi itu orang lain..aku aku la kan.hehe
cepatlah oktober..aku nak jumpa orang2 best!

0 comments:

 

Epal Itu Hijau Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea