Saturday, August 21, 2010

Setelah nervous

Posted by Iza Faizah at 12:11 AM
Thanks korang wish aku untuk interview GST hr tu.
Fb dgn text hp tapi aku tak dapat nak reply
nervous sampai lupa nak topup.

Aku datang awal kot..dalam 7 lebih camtu.
ngeng,aku lupa lekat gambar n sahkan surat senat.
bepusing2 aku carik gam..nasiblah ada orang prihatin bg double tape.
jubit ketawakan gambar aku.
1st dia tanya tgk gmbr tu..kenapa mata kau?
ooh..mata aku dah kenapa aku taktau.
mcm kena tumbuk pun ada jugak.
tak apalah..lupa touch up masa ambik gambar.
dah masuk bilik tu kitorang ambik ujian insak.
135 soalan dalam 30 minit.
15 minit aku dah siap.
macam terer kan?
dah pilihan jawapan dua aje
so round kedua aku double cek jawapan.
haa..masa ni rasa dah tak terer..
teragak2 betul ke tak jawapan nih.
hentam lah.
aku harap aku luluslah.

pastu..urusetia suruh cek dokumen.
yang ni aku lari keluar cari adam.
nak mintak tlg sahkan senat.
so lari pegi sekolah pendidikan.
ok siap.
so aku masuk balik.
aku dapat panel 4..yang kononnya makan budak..kaw2 punya soalan dia bg.
jubit dengan sia siapa awal.
aku dengan olly lambat lagi kena interview.
duduk2 lepak dekat luar..
nasib baik ada fizi dengan adam.
takla rasa neves.
so around 1pm aku naik ready kena interview.
orang2 kat atas mmg tgh neves so aku pun terikut neves balik.
dan lagi neves bila 4 orang sebelum aku semua nak nangis keluar bilik interview.
haihh..aku dah susah hati.
tapi aku tanya2 jugala apa panel tu tanya kan,manatau ada sangkut.
jantung aku mcm nak tecabut masa dengar loceng suruh masuk.

oh..panel dia hensem :)
so aku bg fail,duduk.
aku tau kalau aku senyum byk orang cair.
hahaha...matikla perasan.
so aku senyum je la.
aku siap ajak becerita supaya soalan diorang bagi ckit je.
tapi even sikit pun aku takboleh jawab jugak 1 soalan.mampus.
abg hensem kuat menembak soalan.tak supportive sungguh.
oh..aku ada kelentong jugak ni.
tapi aku taknak cerita la
nanti abg hensem tu ada baca blog aku kan.kalau la...dia tak baca pun.
tapi manatau dia google 'abg hensem' untuk refer diri dia...dia baca pulak.
tak dapatla aku kerja.

so aku keluar dengan senyuman.
alhamdulillah.

aku harap aku berjayala.
korang doakan ye.
semalam aku temankan linie dgn adam interview.
linie siap nangis.
dah baca semua dalam bm tiba2 panel 2 tu suruh cakap bi kan.
tapi sumpah lawak ok masa kitorang praktis bi
macam mana nak translatekan
menghapuskan jaminan penempatan guru pelatih?
jawapan :
destroy/vanished warranty posting teacher trainee
direct gitu..bengong tau.

tapi semua dah selamat interview.
tunggu jawapan je.

0 comments:

 

Epal Itu Hijau Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea