Saturday, August 21, 2010

Bebelan yang tak kedengaran

Posted by Iza Faizah at 12:46 AM
korang ni memang rajin kan baca aku membebel?
rasa2nya kalau dengar aku membebel rajin tak?hehe
aku tak taula kalau aku ni rajin membebel ke tak..
sekarang ni takla...malas nak bercakap :)

aku dah tukar lagu blog.
sempena ramadhan kan.hiks
aku dah qada tidur..
hari interview aku tu aku insomnia.
aku tak dapat tidur.
so korang jangan minum nescafe white coffee kalau ada hati nak tidur.
macam ni..


satu hari aku tak tidur..buang masa aku baring je.
tapi aku tetidur jugakla dalam keta sejam pas interview tu.
parking tutup muka tidur.
so petang tu bukak puasa dengan linie sepatutnya.
tapi nama je bukak puasa dengan dia kan.
masa bukak puasa dia takde.
tak boleh keluar..masih keja.
dah licin semua makanan baru dia sampai.
pastu jenjalan dengan diorang.
sia dah nak balik sarawak.nak spent time dengan dia.
walaupun kejap tapi still rasa best.
memang best bila orang2 yang kita sayang ada dengan kita.
next dating dengan diorang semua lagi 2 bulan..oh sedih :'(

aku teringat kazen aku masa holiday hari tu.
sebab nescafe tarik ke white coffee ni aku tak sure.
dia tak boleh tidur.
masa2 genting pulak tu.
masa peristiwa hantu..
alangkan dia pun penakut kan
dia takut hantu tu tau dia je belum tido
so dia pura2 tido
siap snoring lagi
padahal tak tido
apakah?

badan aku makin sehat la pulak puasa ni.
jeles aku mama boleh turun 3kg.
aku naik ada la.
bulatttt.
memang badan aku dah rosak.

aku nak membebel pasal kawan aku lg ni.
tapi aku macam malas.
aku kecik hati.
sebab tu aku malas nak reply msg dia.
biarlah..
kau memang suka kan buat aku kecik hati dr dulu
hoh..marah tu.

itujela kot nak dibebelkan.
aku nak sambung tido lagi..
walaupun tido tu bosan tapi aku nak tido jugak
1st time aku driving ngantuk gila hari tu.
aku siap kuatkan radio tp aku lupa aku lagi ngantuk bila dengar lagu.
so aku nak tetido.aku off radio.
tapi masih lagi aku mamai gila.dahla lane kanan.
bodoh tau aku rasa.cari nahas.
macam aku nak park mana2 then tido tapi siapa nak park dah malam kan.
jalan pun macam haunted je.
so aku stop kat kedai.
topup then jalan2 kejap.
alhamdulillah aku masih di sini.
hehe
dont sleep and drive everybody.

0 comments:

 

Epal Itu Hijau Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea