Thursday, August 12, 2010

Datuk Bandar Petville

Posted by Iza Faizah at 3:08 AM
Korang tau tak game ni? Yang dalam facebook,sekali company dengan farmville,cafe world tuh.
Aku tak main farmville,malas nak bercucuk tanam, cafe world pun tak sebab aku main restaurant city ke apa tuh tapi dah gulung tikarla sebab bos dia dah 8 bulan tak jenguk.
Aku main petville ni dari taun lepas lagi..comel kan,tu yang aku main.
Kalau bab2 bela pets memang aku suka.
Tapi 4 bulan aku stop, sebab lappy aku 512 je ram dia..asal pets aku yang nama Chopper tu nak kemaskan rumah, lambat gila ok. lagipun masa tu aku addicted dengan Galacticos Football.
Tu yang petville jadi ubat tidur aku.
So aku guna lappy kakak,laju..tu yang main balik.
Mahal kau nak bayar denda nak ambik balik Chopper sebab aku dah abaikan dia berbulan2.
So dia lari. Sian kan?
Tapi tu pun aku main macam adoiii..neighbour banyak gila,tak larat aku jaga.
So sekarang ni aku belum unlock pari-pari punya tempat..hehe,macam mana tah rupa dia.
Setakat ni aku dah dapat buat halaman rumah dengan Tahiki Hut je. Boleh je aku nak unlock pari2,tinggal 4 lagi key tapi malas sebab perabot banyak tak beli lagi.
tapi funny ok rumah c chopper ni ada nursery, dia tak ada husband,apatah lagi baby tapi bole je aku buatkan dia nursery.
Mesti korang bosan kan baca ni? haha..aku pun baru je dari bosan layan tetamu2 chopper.tu yang layan blog kejap.
tapi masa aku main ni..ada pet lain yang dengki.

Ini Chopper (nama diadaptasi dari One Piece)

Kepala tak puas hati muncul

Semakin geram

Tukar posisi..dengki membuak2

Pappp! Kan dah kena tampar..

So aku taktaula nak main sampai bila,sampai aku dapat kerja la kan? Bye.

0 comments:

 

Epal Itu Hijau Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea