Wednesday, August 11, 2010

Comel

Posted by Iza Faizah at 11:00 PM
Siapa tak suka comel?
Sebab tu la aku pindah dari wordpress pegi blogspot ni.
Serius sangatla aku rasa duduk dalam wordpress.
Imagine korang punya rumah sebelah dengan balai polis.
Secure kan?tapi macam..arghh..get a life people!
Aku nak duduk kawasan perumahan yang ada taman bunga,taman binatang,taman permainan.
Di samping ada guard la.
Lebih2 pulak perumpamaan aku kan.
Tapi macam tu lah.

Best lah wordpress..kawalan ketat,spam comments block,boleh tengok macam2 dalam dashboard sebab tu aku tau ada orang stalk :p


So lepas ni aku boleh happy cerita benda mengarut sebab aku suka rumah baru :) Benda mengarut bukan mencarut kay.

2 comments:

Anonymous said...

ija~!

wordpress x org bole stalk ka? cool! sbb blogspot org bole follow anonymous kan. Maybe sa pun mau try wordpress. :)

Iza Faizah said...

kiliq..bole juga tapi dia kasitau la tu org stalk apa..hehe...

 

Epal Itu Hijau Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea