Saturday, September 4, 2010

Translate yang failed

Posted by Iza Faizah at 3:33 AM
Bila aku menangis,kau kesat airmataku
Bila aku keliru, kau tenangkan fikiranku
Aku jual jiwa, kau beli dan bagi aku semula
Kau pegang aku dan kembalikan maruah aku
Apa cara sekalipun kau perlukan aku

Kau beri aku kekuatan untuk berdiri sendiri sekali lagi
Untuk hadapi dunia yang aku tidak mampu hadapi lagi
Kau letakkan aku di tempat yang tinggi
terlalu tinggi sehingga hampir aku nampak keabadian
kau perlukan aku..

aku tidak percaya itu kau,aku tidak percaya semua ini benar
aku perlukan kau dan kau ada..
dan aku tak akan pernah tinggalkan kau,kenapa perlu aku tinggalkan?aku akan jadi bodoh
sebab aku dah jumpa orang yang sangat mengambil berat akan aku
kau perlukan aku..

kau pegang tanganku bila aku kesejukan
bila aku kehilangan arah,kau tunjukkan jalan
kau berikan aku harapan ketika aku di hujung jalan
dan kembalikan kebenaran
kau juga panggil aku 'kawan'..

kau perlukan aku....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aku rasa macam budak tadika tau translate benda ni..
budak tadika mesti jeling2 dekat aku
bodoh jugak kakak ni translate mcm ni
actually aku dengar lagu ni dah lama
aku peminat penyanyi ni dari kecik
tapi bila aku dengar semua lagu diorang semalam aku tercatch lagu ni cambest untuk adam
atau siapa2 la kan yang berjiwa..
so kalau taknak rosakkan mood cintun2,baik korang dengar version bi dari baca translate aku yang fail nih.
lagu carik sendiri..hehe
siapa dapat teka lagu ni,claim hadiah dari aku.
ngehh

meaningfulllllll sgt!

6 comments:

I am SNS said...

sweeeeeet :) you needed me!!! *nk claim hadiah ni..hehe ;)

Iza Faizah said...

hahahaha...datang sabah dulu br bole bg hadiah jun2~!

I am SNS said...

nk hadiah tiket flight to sabah :))

I am SNS said...

nk hadiah tiket flight to sabah :))

Iza Faizah said...

waaaaa...tgu harga rm10 airasia :p

amy said...

bodoh tau kakak ni~

 

Epal Itu Hijau Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea