Monday, August 16, 2010

Rumahku Berlagu Merdu

Posted by Iza Faizah at 8:49 PM
wah korang..
dah banyak jatuh cinta dengan lagu rumah baru ini ya..
banyak tanya ni lagu apa..
lagu ni dah lama dah.
tapi mcm best so aku guna la..

oh hari tu trafic light merah ada keta sebelah aku,
mr.bean punya kereta..mini cooper biru.
dia bukak cermin luas2..
pastu ada kipas biru pusing2 ngadap diorang
driver n kawan dia pakai baju retro spek mata hitam
memang...cool laaa..indie,jiwa taman je
then aku imagine ada radio lama dalam keta tu main lagu ni..hehe.
agak2la kan..imaginasi lebih..

nah lirik..

BRAINSTEWZ-TWINKLE AWAY

jauh mindaku melayang
terkenangkan dirimu sayang
kau pergi ku sendiri
kini kau kembali

terpaku melihat wajahmu
wajahmu melodrama hatiku
kau putuskan tuk pergi dulu
terganggu siaran radioku

ku tepis melodi hatiku
yang hadir setiap waktu
ku benci ilusi darimu
kau diam membisu

jangan biarkan ku sendiri lagi
oh kasih dengarlah rayuanku ini
kasihku terhadap dirimu oo kasihku
bintang2 di angkasa

huu huuu huuuuh huuuu... <---part best

tidakkah kau tahu
isi hatiku
usahlah tinggalkan aku
seperti dahulu

jangan biarkan ku sendiri lagi
oh kasih dengarlah rayuanku ini
kasihku terhadap dirimu oo kasihku
twinkle twinkle away
twinkle away.... 

*********************************************************
sedap kan?korang buatla lagu..aku tolong sumbangkan.hiks
daaa..

0 comments:

 

Epal Itu Hijau Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea