Thursday, August 26, 2010

Barang Lama Yang Terbiar

Posted by Iza Faizah at 3:27 AM
sabtu,ahad,isnin,selasa,rabu,kamis...
5 hari da tak cas hp.
sudah tu hp carik2 rupanya bawah katil
tadi baru cas
ada 2 mesej je tu pun dari hotlink
taktaula kalau ada orang htr mesej dah expired kan
keji tau
minta maaf banyak2 k
yang aku tak reply nombor baru ni pun ada sebab
aku kecik ati
wah dah pandai kecik ati

lappy aku pun dah lama tak on
paling lama sebulan off
ada effect tak?
bole rosak?
tadi baru je on
okay lagi cuma mengong tak bole detect flash drive

em em emmm
aku risau jugak kalau 2 benda ni rosak
masa ok tanak hargai kan
dah rosak baru nak cari
siap janji nak jaga baik2
hmmpph..aku menyindir kah?
agaknya la..

so aku ada layout baru,farmville
aku tak main pun game ni
tapi serius comel lembu tu
kalau ada sheep lagi best
eh aku teringat game favourite aku dulu
supercow..mainlah korang.
aku suka.
lagu pun dah cabut dari blog
nanti aku letakla kalau nak letak
ikut mood
oh aku tukar layout sebab nak space besar mcm wordpress dulu
sesak napas kecik2 space ni
layout tu aku dapat dari this site

entri tak bole tido
selesema cikgu
pun sesak napasss

henpon usang dalam kelas yang dirindui

0 comments:

 

Epal Itu Hijau Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea